Майонеза „Краси” е безспорен лидер в класацията „Любими марки” и един от брандовете спечелил най-голям потребителски вот. Любимата майонеза на България стигна и до оспорвания финал в категория „Българска марка-храни и напитки”. Наградите за Майонеза „Краси” прие мениджъра на компанията, Даниела Авджиева с думите: ”Искам да благодаря на всички, които избират ежедневно нашия продукт и  са гласували за него! Оценката на  потребителите винаги е безпогрешна и най-точна, затова сме щастливи и удоволетворени от  признанието им!” Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията „Любими марки”, които за четвърта поредна година отреждат лидерска позиция за най-добрата майонеза. Майонеза „Краси” е най-продавания  продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир, Компания на годината и много др. Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в юбилейното десето издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2018 г., Инициативата е израз на потребителските предпочитания към даден бранд в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. „Любимите марки“ се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.    
Фабрика за майонеза „Краси” бе отличена за „Ефективен мениджмънт, конкурентноспособност и грижа за служителя” в престижната класация „Компания на годината”. Наградата връчи зам. министъра на труда и социалната политика, г-жа Росица Димитрова на мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси”-Даниела Авджиева. Тази година във фокуса на вниманието на класацията бе актуалната тема за ИЗГРАЖДАНЕ И УТВЪРЖДАВАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА/EMPLOYER BRANDING/ и развитие на човешкия капитал. „Получихме най-голямото отличие от четвъртото издание на „Компания на годината” за Employer Branding в България”, коментира мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси” Даниела Авджиева. Не забравяме, че най-ценният ни капитал са хората и тук е мястото да им благодарим. Стремежът на екипа ни е да изгражда взаимно доверие и да допринася за създаването на корпоративна култура, отчитаща личния принос, усилия и познания на служителите. Фабрика за майонеза „Краси” непрекъснато развива грижата за служителя с активности, насочени към всички хора в организацията.” Наградата „Компания на годината” отличи компаниите, показали професионализъм и постоянство, при изграждане на“Работодателска марка“. В условията на обективна демографска криза Фабрика за майонеза „Краси” е предпочитан работодател и текучество във фирмата няма, което доказва, че мениджмънта на компанията се справя с предизвикателствата да привлече и организира екип от хора, които всеки ден полагат усилия в името на фирмата и нейната успешна мисия.  
10-тото издание на традиционния кулинарен конкурс на майонеза „Краси“ събра на едно място всички победители през годините. Техните рецепти, приготвени от последния Мастър шеф на България-Божана Кацарова се състезаваха в кулинарната битка на най-добрите. Мастити кулинари имаха тежката задача да изберат една рецепта, чийто автор получава за награда почивка за двама до Балеарските острови и по-точно до остров Менорка, където в главният град Майон е създаден божественият сос, известен днес като майонеза. Най-мултифункционалният готвач в България – реалити звезда и тв и радио водещ – Лео Бианки, кулинарният експерт от световна величина – Георги Бойковски и Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза „Краси“, бяха строгото и справедливо жури в кулинарната надпревара, те отсъдиха голямата награда да отиде при Весела Стоицев за Парфе от тиквен мус и „Краси“. Повече от 150 000 рецепти бяха получени за 10-те години на Конкурса, сред тях са рецепти за салати, супи, хляб и питки, основни ястия, торти, баници, сладки и соленки. Багодарим на всички фенове, които упорито и лоялно през всичките тези години изпращаха вкусни рецепти и ни изненадваха с нестихващо въображение. За тези 10 години верните фенове на „Краси“ бяха наградени с над 500 награди сред които електоуреди, таблети, фотоапарати, смарт уоч, екскурзии в Египет, почивки за двама в Италия, Турция, Египет, спа уикенди и кухненски комплекти. Всички гости на кулинарната надпревара се забавляваха със специалното участие на Божана Кацарова, която освен, че сготви рецептите-финалисти, реферираше в игра, в която трябваше гости на събитието да разпознаят съставките на произволно ястие. За доброто настроение на всички присъстващи се погрижи Сара Сюзет Намба, филипинката впечатлила музикалните корифеи с участието си в „Гласът на България“. Фабрика за майонеза „Краси“ вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас. Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка. Глобалната организация на Superbrands  удостои с отличието си „Краси“ като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали. Майонеза „Краси“  вече 3 години подред е  „Любима Марка“ на българския потребител. Високото качеството на продукта е основна ценност за марката. То е постоянно и се проследява с грижа и внимание от всеки един служител. Да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за марката и всички, които работят за нея.
За 10-ти път Фабрика за майонеза „Краси“ дава възможност на своите фенове да спечелят награди като приготвят любимите си ястия с майонеза. От 5-ти до 15-ти октомври всеки има шанс да спечели смарт уоч като качи авторска снимка на свое ястие, приготвено с майонеза „Краси“ на Фейсбук страницата й, на адрес: www.facebook.com/krassi.bg/. Всеки участник може да публикува неограничен брой снимки на ястия, приготвени с Майонеза „Краси“ и да участва за една от обявените награди. Колкото повече са участията на един потребител с различни рецепти, толкова повече се увеличава шансът му да спечели награда, като участва в тегленето на наградите с всяка отделна своя рецепта. Сготви, снимай и спечели награда от Фабрика за майонеза „Краси“!
Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 39 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, които силно подкрепяха „Краси“ в трите кръга на надпреварата и в крайна сметка дадоха вота си със сериозна преднина за „Най-добрата майонеза“. При получаването на наградата мениджъра на майонеза „Краси“ Даниела Авджиева сподели: „Искаме да благодарим на всички, които гласуваха за нас, на всички, които ни вярват и предпочитат майонеза „Краси“, защото ние работим със сърце и от сърце, за да бъдат доволни нашите потребители. Не допускаме компромиси със суровини и качество, и пазим традицията вече повече от 20 години да доставяме на трапезата на българина вкусна и качествена храна.“ Това е висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията „Любими Марки“ за трета поредна година. Майонеза „Краси“ е най-продавания продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир и др. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват.