Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 39 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители, които силно подкрепяха „Краси“ в трите кръга на надпреварата и в крайна сметка дадоха вота си със сериозна преднина за „Най-добрата майонеза“.
При получаването на наградата мениджъра на майонеза „Краси“ Даниела Авджиева сподели: „Искаме да благодарим на всички, които гласуваха за нас, на всички, които ни вярват и предпочитат майонеза „Краси“, защото ние работим със сърце и от сърце, за да бъдат доволни нашите потребители. Не допускаме компромиси със суровини и качество, и пазим традицията вече повече от 20 години да доставяме на трапезата на българина вкусна и качествена храна.“
Това е висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията „Любими Марки“ за трета поредна година. Майонеза „Краси“ е най-продавания продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир и др. Малко са продуктите, които остават с високо качество дълги години и потребителите продължават да им вярват.

В третите Годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност бе отличена Фабрика за майонеза „Краси“. Лидерът на пазара на майонеза у нас получи заслужено признание в категорията „Подкрепа на беззащитните“ за дългогодишните си усилия в подкрепа на хора с увреждания и социално слаби, както и за цялостната си дейност за превенция на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания.
Тази година за пореден път Фабрика за майонеза „Краси“ подкрепи и фестивала „Светът е за всички“, в който се представиха 656 участника, представители на близо 40 сдружения на хора с увреждания от цялата страна.
Приемайки отличието Даниела Авджиева, мениджър на Фабрика за майонеза „Краси” сподели, че е мисия, която си струва усилията да помагаме на тези, които имат нужда и ако всички отворим сърцата си за беззащитните ще направим света едно по-добро място за всички нас.
Наградите „Златно сърце“ целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Деветнадесет благотворителни проекта и социални инициативи в общо 11 различни каузи получиха официално признание в третото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“ на списание Business Lady.

object88093611Food and Drugs Administration /FDA/ е американската Администрация за храни и лекарства, която упражнява контрол върху хранителните продукти и лекарствата произвеждани и разпространявани в САЩ.
От американската агенция осъществиха инспекция във Фабрика за майонеза „Краси”-Пловдив през месец септември, поради вноса на продукти на предприятието на територията на САЩ.
Проверката премина успешно и показа, че са взети всички мерки за безопасност по време на производствения процес и продуктите отговарят на всички изисквания на FDA. Фирмата вече има идентификационен номер в системата на  FDA.
FDA е правителствената служба, която е подчинена директно на Министерство на здравеопазването на САЩ и е упълномощена да атестира компаниите от цял свят, за да гарантира качествата на продуктите им на американския пазар. Създадена е в далечната 1906 година и работи в съответствие със Закона за храните и лекарствените средства.

ГОЛЯМА НАГРАДА:

Ваучер за екскурзия в чужбина на стойност 2 000 /две хиляди лева/ печели:

Милена Йотова – гр. Пазарджик

ПРЕДМЕТНИ НАГРАДИ:

Таблет ACER ICONIA B1-A71 8GB печелят:

Лора Павлова – гр. Кюстендил

Павлина Панева – гр. Перник

Айше Мърцева – с. Зараево

Уред за готвене на пара PHILIPS HD-9104/00 печелят:

Ваня Маринова – гр. Бургас

Десислава Димитрова – гр. София

Ирена Христова – гр. Свищов

Валентин Илиев – гара Елин Пелин

Даниела Гайдаджиева – гр. Първомай

Ваня Дянкова – гр. Бургас

Недка Георгиева – гр. Варна

Станислава Георгиева – гр. Бургас

Несрин Ниязи – гр. Провадия

Кремена Войникова – гр. Сливен

Тиган с керамично покритие Muhler 28 см. печелят:

Антоанета Тотева – гр. Пловдив

Мирослав Димитров – гр. Стара Загора

Радослав Димитров – гр. Поморие

Милена Стоянова – гр. Варна

Елица Димитрова – гр. Варна

Веселина Найденова – гр. Пловдив

Ралица Баева – гр. Плевен

Ивелина Вълкова – гр. Бургас

Николай Нинков – гр. Видин

Бехидже Кьосе – гр. Пловдив

Светла Райкова-Митева – гр. София

Маргарита Пандева – гр. Гоце Делчев

Мая Николова – гр. Стралджа

Биляна Йончева – гр. Враца

Павлина Тотова – гр. Раковски

Ралица Иванова – гр. Бяла Слатина

Даниела Кулова – гр. Добрич

След 25.11.2013 г. представител на Организатора на конкурса ще се свърже с всеки един от печелившите за уточняване получаването на наградите.

БЛАГОДАРИМ НА ВСИЧКИ,

КОИТО НИ ИЗПРАТИХА РЕЦЕПТИ!

ПРОТОКОЛ ОТ ТЕГЛЕНЕТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ В КОНКУРСА

От 28.10 до 10.11.2013 г. се проведе традиционния Кулинарен конкурс „Спечели с рецептите на Краси“. Участвалите спечелиха много награди от „Най-добрата майонеза“. Повече информация на: www.recepti.krassi.bg