На стилна церемония вчера, в хотел Интерконтинентал, бяха раздадени наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”.

Основната цел на организаторите е да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите се присъжват за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и социални проекти в различни каузи

За „Устойчиво развитие и иновация” бе отличен успешният световен рекорд на Фабрика за майонеза „Краси”, който имаше и своето благотворително продължение.

Цялото количество майонеза, което участва в рекордното постижение бе дарено на

Дом за стари хора-Русе, на сдружение „Надежда за достоен живот“ от Пловдив, Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие” и на столичния „Социален патронаж”. Рекордът вече е вписан в „Книгата за рекордите на Гинес” и бе поставен в края на миналата 2019-та година, по случай 25-годишния юбилей на „Краси”.

На уникално събитие и пред многобройна публика, бе напълнена кофичка с майонеза, 1000 пъти по-голяма от оригиналната. Гигантската кофичка събра 221.4 килограма майонеза. Рекордът, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, казаха от Гинес.

Повече от 10 години Фабрика за майонеза „Краси“ подпомага превенцията на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания като своя мисия, която убедено следва. Компанията подкрепя фестивала „Светът е за всички”, както и Българската федерация по борба, Сдружението на хора с увреждания „Надежда за достоен живот” и Домашния социален патронаж.

Любимата марка майонеза на българските потребители – „Краси”, вече е с рекорд и влезе в книгата на Гинес.

На уникално събитие и пред многобройна публика бе напълнена кофичка с майонеза, която е точно 1000 пъти по-голяма от оригиналната.

Ана Орфорд, съдия от централата на Гинес, лично наблюдава и удостовери спазването на високите стандарти на GUINNESS WORLD RECORDS®.

По време на церемонията съдийката няколко пъти проверяваше дали се спазват изключително строгите изисквания, които GUINNESS WORLD RECORDS® имат за качеството и хигиенните норми, както и за провеждането на толкова мащабни събития.

След като кантарът се спря на рекордните 221,4 килограма майонеза,  събрани в гигантската кофичка, съдията заяви, че абсолютно всички изисквания са спазени, събитието е протекло при изключително добра организация, а брандът майонеза „Краси“ и България трябва да се гордеят с постижението.

След това Ана Орфорд връчи официалния сертификат за поставяне на световен рекорд на мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси“ Даниела Авджиева.

Рекордът е поставен в точният момент, защото тази година майонеза „Краси“ отбелязва своята 25-годишнина. Това е признание за целия екип, който стои зад успеха на продукта, както и за потребителите и тяхното доверие, коментира Даниела Авджиева.

Рекордът, който ще бъде вписан в „Книгата за рекордите на Гинес”, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, за оригинален български продукт с отлично качество и вкус.

“Книгата за рекорди на Гинес” има дълга история, нейният първи вариант е отпечатан на 27 август 1954 г. в 1000 копия, всяко със 198 страници. Изданието от август 1955 г. достига върха на британската класация за най-продавани книги.

“Книгата за рекорди на Гинес” днес е нарицателно име за всички уникални постижения в света.

Единадесетото издание на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички“, организиран от сдружение „Смело сърце”, се провежда днес и утре в Русе.

Фабрика за майонеза „Краси” и Минерална вода „Хисар” са традиционен партньор на инициативата и подкрепят превенцията на социалното изключване на хората с увреждания и промяна на отношението, както на другите към тях, така и на собствената им самооценка и мотивация за пълноценно участие в живота.

Първият ден е отреден за концерт на деца със специфични потребности, като записаните участници са 196 – 109 момиченца и 87 момченца. Възрастните участници ще се изявяват в концерта на 30 ноември. Те са общо 315 човека, съответно 247 жени и 68 мъже. През двата дена ще се проведе и изложба – базар. На импровизирани щандове 36 Сдружения и организации на хора с увреждания, с общо 181 участника, ще презентират дейността си чрез произведени от тях картини, коледни играчки и поздравителни картички, гоблени, сувенири и др.

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар

28 ноември 2019 г., София. Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза „Краси”, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза „Краси”, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси” се превръща в продукт разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

При получаването на наградата мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси”, Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да получи наградата Superbrand в годината на четвъртвековния юбилей на „Краси” и това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. Ние  поставяме на първо място отговорността да предлагаме безопасен хранителен продукт, затова именно „Краси” е „Най-добрата майонеза” като вкус и качество на пазара, ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България!”

През тази година „Краси” за пети пореден път бе посочена и за „Любима марка” на българските потребители.

 

Традиционният конкурс на „Най-добрата майонеза!”- KrassiPlay стартира на 28 октомври и продължи до 10 ноември във Фейсбук. В тотално забавление се превърна Фейсбук профилът на „Краси”, на който всеки фен търсеше да познае къде е скрита майонезата? Страхотните награди – БЛУТУУТ КОЛОНКИ предизвикаха интереса на много фенове. Над 5 000 участника взеха участие в KrassiPlay-2019 година .

Ето и имената на късметлиите, които си заслужиха награди:

Виктория Рахнева
Димитьр Димитров
Niki Peti Iliana Ivanovi
Ruseva Dje Na
Десислава Желязкова
Галя Ангелова
Галина Иванова
Йорданка Митева
Veselina Jordanova
Даниела Николова
Габриела Бостанджийска
Йоанна Павлова
Monika Krasimirova Todorova
Nadezhda Kordova
Илина-Йонко Терзиеви
Генка Христова
Васил Цветанов
Bojidara Boneva
Veselina Iv Vasileva
Теди Иванова
Вера Пампорова
Emel Dail
Румен Попов
Камелия Йосифова
Marinela Ivanova

Повече информация за играта, правилата и наградите в нея можете да видите на: https://www.facebook.com/krassi.bg/.

KrassiPlay е кампания на майонеза „Краси” с традиции – стартирал в далечната 2007 година Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие  в кулинарната битка.В 2018 година решихме да надградим Конкурса на „Краси” като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза.

А в 2019 KrassiPlay  предложи играта Къде е „Краси” за всички фенове на майонеза „Краси”.