Четиринадесетото издание на Фестивала на хора със специфични потребности „Светът е за всички“, се проведе отново в навечерието на Международния ден на хората с увреждания 3 декември. За пореден път Фабрика за майонеза „Краси” подпомогна фестивала и предостави награди за всички участници в него.

И тази година проявеният интерес към това значимо за хората със специфични потребности събитие оправда очакванията на организаторите от Сдружение „Смело сърце”. Във фестивала се включиха 35 организации от цялата страна, като 46 изпълнения се състезаваха в концертната част. Отново се наложи изводът, че заедно можем повече! Участниците в секция „Изложба – базар”, представиха още по-красиви изделия, а в секция „Концерт” видеоклипове с прекрасни изпълнения.

Фестивалът няма състезателен характер, всички участници се представиха блестящо, за което получиха награди.

С първа копка бе даден стартът на строителството на разширението на Фабрика за майонеза „Краси” в Пловдив. Бизнесменът Димитър Консулов основава емблематичното за града предприятие през 1994 г. и то започва да работи с 15 работници и служители. Днес във фирмата се трудят над 160 души.
Вече повече от 28 години Фабрика за майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас като продукцията й се изнася в Испания, Великобритания, Гърция, Кипър, Германия и САЩ. Майонеза „Краси” е „Любима марка” на българския потребител, неколкократно е номинирана и печели „Компания на годината”, има отличия от Международни и български изложения, носител е на Рекорд на Гинес и е призната за изключителна и доминираща търговска марка от глобалната организация Супербрандс.
Предстои в следващите месеци предприятието да бъде разширено с нова производствена, складова и административна част с общо 5169 кв.м. разгърната застроена площ, като очакваната инвестиция е за 6 млн. лв. собствени средства. Предвидено е строителството и монтажа на машините и съоръженията дазавърши до края на 2023 година. Строителите са български фирми, по-голямата част от оборудването, в това число поточните линии, са произведени от екип от специалисти на Фабриката за майонеза „Краси”.Допълнителното оборудване от специална неръждаема стомана и електрониката са произведени от водещи пловдивски компании.
Новата база ще е разположена в съседен имот на сега действащата Фабрика в центъра на гр. Пловдив и когато заработи ще допринесе за подобряване условията за работа на персонала, за производство и съхранение на продукцията.
Собственикът на Фабрика за майонеза „Краси” Димитър Консулов подчерта, че не е лесно да инвестираш по време на криза, но това е показател, по който може да се прецени тежестта на една компания. Няколко кризи вече са зад гърба му, надява се да успее и тази да изпрати без сериозни последици. Стартът на строителството беше даден по традиция на строителната площадка след направен водосвет от Отец Георги, последван от счупена бутилка шампанско в кофата на багера.

Една от най-емблематичните български марки – майонеза „Краси” за осма поредна година доказа лидерските си позиции и трайните симпатии на българския потребител, който отново я избра за марка №1 в категория Майонези, лютеници и сосове. Обичаният продукт е първенец и в категория Собствени марки – храни и напитки. Любимата майонеза на българите е финалист и в категория Българска марка – храни, и е в ТОП 5 на брандовете, събрали най-много гласове в тазгодишното издание на ЛЮБИМИТЕ МАРКИ.  Близо 50 000 души се включиха в гласуванията, които бяха в 43 категории.

 Още с първото си участие в потребителската надпревара Майонеза „Краси” лидира своята категория безапелационно и вече има осем поредни отличия в своя актив. Това показват резултатите от единствената по рода си потребителска класация у нас – „Любимите марки“. Тя протече в три кръга, в хода на които потребителите можеха да дадат предпочитанието си за различни компании, работещи на българския пазар. В хода на всички гласувания подкрепата за майонеза „Краси” беше силна и постоянна, като в последния кръг получи над 5000 гласа.

 „Любима марка“ е най-ценната оценка, защото е дадена от най-ценното жури-хиляди български потребители, които познават, обичат и купуват ежедневно майонеза „Краси”. 

Да си победител в подобна класация за осма поредна година е привилегия и отговорност, която задължава целия екип на компанията да продължи традицията: „Краси” да остане с непроменимо качество и вкус, любима и предпочитана за поколения българи. 

Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза „Краси“, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и историята на Фабрика за майонеза „Краси“, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси“ се превръща в продукт, разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.

При получаването на наградата мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси“, Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да държи в ръцете си за трети път глобалното отличие Superbrand и това дългосрочно признание радва и мотивира, „Краси”да продължава да бъде„Най-добрата майонеза” . Ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България, майонезата която е любима като вкус и качество на българите!“ 

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие.

 Superbrands посочва майонеза „Краси“ като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

Това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. „Краси” е посочвана за „Любима марка” на българския потребител. Неколкократно е номинирана и печели „Компания на годината”, има отличия от Международни и български изложения, носител е на Рекорд на Гинес.

 

Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна. 

За 7 ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас като убедително спечели вота в своята категория.

От създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички години до сега. Това отбеляза и мениджърът  на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилият на целия екип са насочени към една  ценност-Майонеза „Краси” да остане продукт с непроменимо качество и вкус! 

В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ  Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3. 

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес, като  стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

Вашият коментар