Новини

С първа копка бе даден стартът на строителството на разширението на Фабрика за майонеза „Краси” в Пловдив. Бизнесменът Димитър Консулов основава емблематичното за града предприятие през 1994 г. и то започва да работи с 15 работници и служители. Днес във фирмата се трудят над 160 души. Вече повече от 28 години Фабрика за майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас като продукцията й се изнася в Испания, Великобритания, Гърция, Кипър, Германия и САЩ. Майонеза „Краси” е „Любима марка” на българския потребител, неколкократно е номинирана и печели „Компания на годината”, има отличия от Международни и български изложения, носител е на Рекорд на Гинес и е призната за изключителна и доминираща търговска марка от глобалната организация Супербрандс. Предстои в следващите месеци предприятието да бъде разширено с нова производствена, складова и административна част с общо 5169 кв.м. разгърната застроена площ, като очакваната инвестиция е за 6 млн. лв. собствени средства. Предвидено е строителството и монтажа на машините и съоръженията дазавърши до края на 2023 година. Строителите са български фирми, по-голямата част от оборудването, в това число поточните линии, са произведени от екип от специалисти на Фабриката за майонеза „Краси”.Допълнителното оборудване от специална неръждаема стомана и електрониката са произведени от водещи пловдивски компании. Новата база ще е разположена в съседен имот на сега действащата Фабрика в центъра на гр. Пловдив и когато заработи ще допринесе за подобряване условията за работа на персонала, за производство и съхранение на продукцията. Собственикът на Фабрика за майонеза „Краси” Димитър Консулов подчерта, че не е лесно да инвестираш по време на криза, но това е показател, по който може да се прецени тежестта на една компания. Няколко кризи вече са зад гърба му, надява се да успее и тази да изпрати без сериозни последици. Стартът на строителството беше даден по традиция на строителната площадка след направен водосвет от Отец Георги, последван от счупена бутилка шампанско в кофата на багера.
Една от най-емблематичните български марки – майонеза „Краси” за осма поредна година доказа лидерските си позиции и трайните симпатии на българския потребител, който отново я избра за марка №1 в категория Майонези, лютеници и сосове. Обичаният продукт е първенец и в категория Собствени марки – храни и напитки. Любимата майонеза на българите е финалист и в категория Българска марка – храни, и е в ТОП 5 на брандовете, събрали най-много гласове в тазгодишното издание на ЛЮБИМИТЕ МАРКИ.  Близо 50 000 души се включиха в гласуванията, които бяха в 43 категории.  Още с първото си участие в потребителската надпревара Майонеза „Краси” лидира своята категория безапелационно и вече има осем поредни отличия в своя актив. Това показват резултатите от единствената по рода си потребителска класация у нас – „Любимите марки“. Тя протече в три кръга, в хода на които потребителите можеха да дадат предпочитанието си за различни компании, работещи на българския пазар. В хода на всички гласувания подкрепата за майонеза „Краси” беше силна и постоянна, като в последния кръг получи над 5000 гласа.  „Любима марка“ е най-ценната оценка, защото е дадена от най-ценното жури-хиляди български потребители, които познават, обичат и купуват ежедневно майонеза „Краси”.  Да си победител в подобна класация за осма поредна година е привилегия и отговорност, която задължава целия екип на компанията да продължи традицията: „Краси” да остане с непроменимо качество и вкус, любима и предпочитана за поколения българи. 
Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза „Краси“, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и историята на Фабрика за майонеза „Краси“, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси“ се превръща в продукт, разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител. При получаването на наградата мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси“, Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да държи в ръцете си за трети път глобалното отличие Superbrand и това дългосрочно признание радва и мотивира, „Краси”да продължава да бъде„Най-добрата майонеза” . Ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България, майонезата която е любима като вкус и качество на българите!“  Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие.  Superbrands посочва майонеза „Краси“ като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар. Това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. „Краси” е посочвана за „Любима марка” на българския потребител. Неколкократно е номинирана и печели „Компания на годината”, има отличия от Международни и български изложения, носител е на Рекорд на Гинес.  
Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна.  За 7 ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас като убедително спечели вота в своята категория. От създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички години до сега. Това отбеляза и мениджърът  на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилият на целия екип са насочени към една  ценност-Майонеза „Краси” да остане продукт с непроменимо качество и вкус!  В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ  Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3.  За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес, като  стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.
Серия от инициативи представящи възможностите на фолклора като модел за образование и социално приобщаване на деца и младежи от малцинствени  групи и общности бяха подкрепени от Фабрика за майонеза „Краси”. Ролята на фолклора за възпитанието и образованието на деца от различни общности, включително в рискови групи, бе дискутирана на семинар с лектори проф. Георг Краев, проф. Нели Бояджиева и д-р Христина Чобанова. На 1 ноември в Националния музей „Земята и хората“ деца и младежи от столицата празнуваха „Мъдростта на народа ни“ като будител и хранител на ценностите български, на практически опит и нравствен завет, съхранили народа ни в нелеки години, държали будни народностното ни чувство, идеали и сила. На празника бяха обявени резултатите и наградени победителите в два национални конкурса на фондацията: „Мъдростта на народа ни – илюстрации на пословици и  поговорки“  и „Млад краевед“ – за издирване и събиране на пословици и поговорки от различни етноси в странат И трите събития се проведоха с подкрепата на майонеза „Краси“ и минерална вода „Хисар“. Те са част от Програмата „Социални иновации“ при СО.      

Вашият коментар