Новини

Единадесетото издание на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички“, организиран от сдружение „Смело сърце”, се провежда днес и утре в Русе.

Фабрика за майонеза „Краси” и Минерална вода „Хисар” са традиционен партньор на инициативата и подкрепят превенцията на социалното изключване на хората с увреждания и промяна на отношението, както на другите към тях, така и на собствената им самооценка и мотивация за пълноценно участие в живота.

Първият ден е отреден за концерт на деца със специфични потребности, като записаните участници са 196 – 109 момиченца и 87 момченца. Възрастните участници ще се изявяват в концерта на 30 ноември. Те са общо 315 човека, съответно 247 жени и 68 мъже. През двата дена ще се проведе и изложба – базар. На импровизирани щандове 36 Сдружения и организации на хора с увреждания, с общо 181 участника, ще презентират дейността си чрез произведени от тях картини, коледни играчки и поздравителни картички, гоблени, сувенири и др.

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар

28 ноември 2019 г., София. Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза „Краси”, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза „Краси”, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси” се превръща в продукт разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

При получаването на наградата мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси”, Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да получи наградата Superbrand в годината на четвъртвековния юбилей на „Краси” и това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. Ние  поставяме на първо място отговорността да предлагаме безопасен хранителен продукт, затова именно „Краси” е „Най-добрата майонеза” като вкус и качество на пазара, ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България!”

През тази година „Краси” за пети пореден път бе посочена и за „Любима марка” на българските потребители.

 

Традиционният конкурс на „Най-добрата майонеза!”- KrassiPlay стартира на 28 октомври и продължи до 10 ноември във Фейсбук. В тотално забавление се превърна Фейсбук профилът на „Краси”, на който всеки фен търсеше да познае къде е скрита майонезата? Страхотните награди – БЛУТУУТ КОЛОНКИ предизвикаха интереса на много фенове. Над 5 000 участника взеха участие в KrassiPlay-2019 година .

Ето и имената на късметлиите, които си заслужиха награди:

Виктория Рахнева
Димитьр Димитров
Niki Peti Iliana Ivanovi
Ruseva Dje Na
Десислава Желязкова
Галя Ангелова
Галина Иванова
Йорданка Митева
Veselina Jordanova
Даниела Николова
Габриела Бостанджийска
Йоанна Павлова
Monika Krasimirova Todorova
Nadezhda Kordova
Илина-Йонко Терзиеви
Генка Христова
Васил Цветанов
Bojidara Boneva
Veselina Iv Vasileva
Теди Иванова
Вера Пампорова
Emel Dail
Румен Попов
Камелия Йосифова
Marinela Ivanova

Повече информация за играта, правилата и наградите в нея можете да видите на: https://www.facebook.com/krassi.bg/.

KrassiPlay е кампания на майонеза „Краси” с традиции – стартирал в далечната 2007 година Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие  в кулинарната битка.В 2018 година решихме да надградим Конкурса на „Краси” като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза.

А в 2019 KrassiPlay  предложи играта Къде е „Краси” за всички фенове на майонеза „Краси”.

В единствената по рода си потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” тази година гласуваха над 40 000 души.Те посочиха своите предпочитани брандове в 3 етапа, като до финала достигнаха 3 те марки с най-добър резултат. Майонеза „КРАСИ” държи първенството за пета поредна година в категория „МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ”.Поредното отличие за лидера на пазара на майонеза у нас идва в годината, в която любимата майонеза на българския потребител отбелязва своя четвъртвековен юбилей.За нас най-важната оценка е тази на потребителя, щастливи и горди сме от признанието, което получаваме за 5-та поредна година.Вотът на гласувалите убедително ни позиционира на лидерското място спрямо конкуренцията и ни кара да продължим да пазим традицията да предлагаме най-добрата майонеза на пазара вече повече от четвърт век каза собственикът на Фабрика за майонеза „Краси” Димитър Консулов.

Майонеза „Краси” е най-продавания  продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир, Компания на годината и много др.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя потребителското мнение за брандинга и емоционалната привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат, биха ни липсвали. „Любимите марки“ се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

„Флагман Къп 2019“ се провежда във формат „Футбол 9“ и е включен в спортния календар на БФС! За трета поредна година малките футболисти мерят сили и умения в надпреварата в Созопол.

На централния терен на „Арена Созопол“ се изиграха финалните мачове на детския футболен турнир „Флагман Къп 2019.  Децата на бургаския „Черноморец“ не оставиха никакви шансове на „Звездичка 1“ на финала, като ги победиха с категоричното 6:1. Третото място заслужено отиде при „Славия“, победили с 5:1 „Звездичка 2“. Пето място завоюваха децата на Созопол, след драматична победа с 2:1 след изпълнение на дузпи над отбора на „Лъвчетата“ – Сф.

В двубоя за 7/8 място „Янтра“ победи симпатичния отбор на „Хасково“ с 3:2. Турнирът премина при изключително голям интерес, от трибуните състезателите бяха аплодирани от родители и представители на БФС.

Наградата за „най-добър вратар“ на турнира получи Петър Николов от „Черноморец“ – Бс, като призът му беше връчен от бившия вратар, а сега треньор на вратарите на ДЮШ на „Черноморец“ Георги Бъчваров.

Бившия футболист на „Славия“ и „Черноморец“, а сега директор на ДЮШ на „Черноморец“ Нено Ненов връчи наградата за „най-добър защитник“ на Денис Тодоров от „Славия“.

Мерт Салим от отбора на „Лъвчетата“ получи приза за „най-добър полузащитник“, като наградата му връчи легендата на българския футбол Златко Янков.

Изпълнителния директор на ФК „Созопол“ Румен Димов връчи наградата за „най-добър нападател“ на Иван Дейков от „Черноморец“.

Георги Рупчин от отбора на „Славия“ получи наградата за „най-полезен състезател“ от председателя на ОС на БФС Николай Желев. Купата за „Феърплей“ замина за Хасково, а купата за „най-сърцат отбор“ остана при домакините от Созопол.

Специалната награда на Кмета на Община Созопол Панайот Рейзи за голмайстор на турнира отиде при Стоян Христов от отбора на „Черноморец“ отбелязал 8 гола.