Новини

Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна. 

За 7 ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас като убедително спечели вота в своята категория.

От създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички години до сега. Това отбеляза и мениджърът  на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилият на целия екип са насочени към една  ценност-Майонеза „Краси” да остане продукт с непроменимо качество и вкус! 

В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ  Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3. 

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес, като  стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

Серия от инициативи представящи възможностите на фолклора като модел за образование и социално приобщаване на деца и младежи от малцинствени  групи и общности бяха подкрепени от Фабрика за майонеза „Краси”.

Ролята на фолклора за възпитанието и образованието на деца от различни общности, включително в рискови групи, бе дискутирана на семинар с лектори проф. Георг Краев, проф. Нели Бояджиева и д-р Христина Чобанова.

На 1 ноември в Националния музей „Земята и хората“ деца и младежи от столицата празнуваха „Мъдростта на народа ни“ като будител и хранител на ценностите български, на практически опит и нравствен завет, съхранили народа ни в нелеки години, държали будни народностното ни чувство, идеали и сила.

На празника бяха обявени резултатите и наградени победителите в два национални конкурса на фондацията: „Мъдростта на народа ни – илюстрации на пословици и  поговорки“  и „Млад краевед“ – за издирване и събиране на пословици и поговорки от различни етноси в странат

И трите събития се проведоха с подкрепата на майонеза „Краси“ и минерална вода „Хисар“. Те са част от Програмата „Социални иновации“ при СО.

 

 

 

В единствената по рода си потребителска класация у нас майонеза „КРАСИ” държи първенството за шеста поредна година в категория-МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ.

Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в класацията за 2020 година, като в първия етап гласувалите бяха над 7000, във втори близо 20 000, а в трети етап гласуваха над15 000 души. На финала в своята категория „Краси” заслужи първото място с резултат от над 5 000 гласа или с вота на 34% от всички гласували в третия финален етап. 

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите-те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми. За своя четвърт вековен юбилей, през миналата година, компанията влезе и в Книгата на рекордите на Гинес с уникално събитие, на което бе напълнена кофичка с майонеза точно 1000 пъти по-голяма от оригиналната. 

Така майонеза „Краси“ стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, който печели престижното световно отличие на Гинес и е носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

18.03.2020

Във връзка със зачестили съобщения от потребители за завишени цени на продуктите с марка „Краси“ в търговската мрежа, уведомяваме всички, че като производител не сме увеличили цените и не приемаме по никакъв начин спекулата на алчни търговци, особено в такива тежки дни за всички българи.

Екип на Фабрика за майонеза „Краси“

На стилна церемония вчера, в хотел Интерконтинентал, бяха раздадени наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”.

Основната цел на организаторите е да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите се присъжват за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и социални проекти в различни каузи

За „Устойчиво развитие и иновация” бе отличен успешният световен рекорд на Фабрика за майонеза „Краси”, който имаше и своето благотворително продължение.

Цялото количество майонеза, което участва в рекордното постижение бе дарено на

Дом за стари хора-Русе, на сдружение „Надежда за достоен живот“ от Пловдив, Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие” и на столичния „Социален патронаж”. Рекордът вече е вписан в „Книгата за рекордите на Гинес” и бе поставен в края на миналата 2019-та година, по случай 25-годишния юбилей на „Краси”.

На уникално събитие и пред многобройна публика, бе напълнена кофичка с майонеза, 1000 пъти по-голяма от оригиналната. Гигантската кофичка събра 221.4 килограма майонеза. Рекордът, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, казаха от Гинес.

Повече от 10 години Фабрика за майонеза „Краси“ подпомага превенцията на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания като своя мисия, която убедено следва. Компанията подкрепя фестивала „Светът е за всички”, както и Българската федерация по борба, Сдружението на хора с увреждания „Надежда за достоен живот” и Домашния социален патронаж.

Вашият коментар