Новини

18.03.2020

Във връзка със зачестили съобщения от потребители за завишени цени на продуктите с марка „Краси“ в търговската мрежа, уведомяваме всички, че като производител не сме увеличили цените и не приемаме по никакъв начин спекулата на алчни търговци, особено в такива тежки дни за всички българи.

Екип на Фабрика за майонеза „Краси“

На стилна церемония вчера, в хотел Интерконтинентал, бяха раздадени наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”.

Основната цел на организаторите е да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите се присъжват за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и социални проекти в различни каузи

За „Устойчиво развитие и иновация” бе отличен успешният световен рекорд на Фабрика за майонеза „Краси”, който имаше и своето благотворително продължение.

Цялото количество майонеза, което участва в рекордното постижение бе дарено на

Дом за стари хора-Русе, на сдружение „Надежда за достоен живот“ от Пловдив, Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие” и на столичния „Социален патронаж”. Рекордът вече е вписан в „Книгата за рекордите на Гинес” и бе поставен в края на миналата 2019-та година, по случай 25-годишния юбилей на „Краси”.

На уникално събитие и пред многобройна публика, бе напълнена кофичка с майонеза, 1000 пъти по-голяма от оригиналната. Гигантската кофичка събра 221.4 килограма майонеза. Рекордът, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, казаха от Гинес.

Повече от 10 години Фабрика за майонеза „Краси“ подпомага превенцията на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания като своя мисия, която убедено следва. Компанията подкрепя фестивала „Светът е за всички”, както и Българската федерация по борба, Сдружението на хора с увреждания „Надежда за достоен живот” и Домашния социален патронаж.

Любимата марка майонеза на българските потребители – „Краси”, вече е с рекорд и влезе в книгата на Гинес.

На уникално събитие и пред многобройна публика бе напълнена кофичка с майонеза, която е точно 1000 пъти по-голяма от оригиналната.

Ана Орфорд, съдия от централата на Гинес, лично наблюдава и удостовери спазването на високите стандарти на GUINNESS WORLD RECORDS®.

По време на церемонията съдийката няколко пъти проверяваше дали се спазват изключително строгите изисквания, които GUINNESS WORLD RECORDS® имат за качеството и хигиенните норми, както и за провеждането на толкова мащабни събития.

След като кантарът се спря на рекордните 221,4 килограма майонеза,  събрани в гигантската кофичка, съдията заяви, че абсолютно всички изисквания са спазени, събитието е протекло при изключително добра организация, а брандът майонеза „Краси“ и България трябва да се гордеят с постижението.

След това Ана Орфорд връчи официалния сертификат за поставяне на световен рекорд на мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси“ Даниела Авджиева.

Рекордът е поставен в точният момент, защото тази година майонеза „Краси“ отбелязва своята 25-годишнина. Това е признание за целия екип, който стои зад успеха на продукта, както и за потребителите и тяхното доверие, коментира Даниела Авджиева.

Рекордът, който ще бъде вписан в „Книгата за рекордите на Гинес”, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, за оригинален български продукт с отлично качество и вкус.

“Книгата за рекорди на Гинес” има дълга история, нейният първи вариант е отпечатан на 27 август 1954 г. в 1000 копия, всяко със 198 страници. Изданието от август 1955 г. достига върха на британската класация за най-продавани книги.

“Книгата за рекорди на Гинес” днес е нарицателно име за всички уникални постижения в света.

Единадесетото издание на фестивала за хора с увреждания „Светът е за всички“, организиран от сдружение „Смело сърце”, се провежда днес и утре в Русе.

Фабрика за майонеза „Краси” и Минерална вода „Хисар” са традиционен партньор на инициативата и подкрепят превенцията на социалното изключване на хората с увреждания и промяна на отношението, както на другите към тях, така и на собствената им самооценка и мотивация за пълноценно участие в живота.

Първият ден е отреден за концерт на деца със специфични потребности, като записаните участници са 196 – 109 момиченца и 87 момченца. Възрастните участници ще се изявяват в концерта на 30 ноември. Те са общо 315 човека, съответно 247 жени и 68 мъже. През двата дена ще се проведе и изложба – базар. На импровизирани щандове 36 Сдружения и организации на хора с увреждания, с общо 181 участника, ще презентират дейността си чрез произведени от тях картини, коледни играчки и поздравителни картички, гоблени, сувенири и др.

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар

28 ноември 2019 г., София. Глобалната организация Superbrands връчи своята награда за отличен брандинг на Майонеза „Краси”, с която я признава за водеща потребителска и бизнес марка на българския пазар. На тържествената церемония в Sofia Event Center беше представено и официалното издание, известно като Библията на брандинга, представящо съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната. Изданието разказва и за четвъртвековното съществуване на Фабрика за майонеза „Краси”, за постигнатите успехи, за социалноотговорните каузи на компанията, за пътя, по който „Краси” се превръща в продукт разпознаваем, емблематичен и любим на българския потребител.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира: качество, надеждност и различие

Superbrands посочва майонеза „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар.

При получаването на наградата мениджъра на Фабрика за майонеза „Краси”, Даниела Авджиева отбеляза, че е развълнувана да получи наградата Superbrand в годината на четвъртвековния юбилей на „Краси” и това е поредното отличие за марката-лидер на пазара на майонеза у нас. Ние  поставяме на първо място отговорността да предлагаме безопасен хранителен продукт, затова именно „Краси” е „Най-добрата майонеза” като вкус и качество на пазара, ние задаваме стандарта на традиционната майонеза в България!”

През тази година „Краси” за пети пореден път бе посочена и за „Любима марка” на българските потребители.