Една от най-емблематичните български марки – майонеза„Краси” за девета
поредна година доказа лидерските си позиции и трайните симпатии на българския
потребител, който отново избра „Краси” за марка №1 в категория Майонези, лютеници
и сосове.
Рекорден брой потребители подкрепиха предпочитаните от тях брандове в
единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. За 2023 година
близо 62 хиляди души дадоха своя вот. В първия етап гласоподавателите бяха близо 10
000, във втория – над 22 000, а в третия финален кръг гласувалите са близо 30 000.
Абсолютен рекорд от съществуването на класацията е общият брой гласували за
любимата майонеза на България, марката е предпочетена от над 17 500 потребители и
печели своята категория с близо 60 % от гласовете на всички участници.
Това е поредната висока оценка за бранда от страна на потребителите в класацията
„Любими марки”, които за девета поредна година отреждат лидерска позиция за най-
добрата майонеза. Майонеза „Краси” е най-продаваният продукт в своя сегмент на
пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от
Пловдивски панаир, Компания на годината и има свой рекорд в книгата на Гинес.
„Привилегия, която задължава, е доверието на потребителите и ние се стараем
ежедневно да го заслужим”, каза по повод наградата собственикът на Фабрка за
майонеза „Краси” Димитър Консулов като благодари на всички гласували.