На стилна церемония вчера, в хотел Интерконтинентал, бяха раздадени наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце”.
Основната цел на организаторите е да мотивира допълнително институциите, компаниите, отделната личност да бъдат по-съпричастни към различните обществени проблеми. Наградите се присъжват за инициирани, реализирани и подкрепени обществено значими кампании и социални проекти в различни каузи
За „Устойчиво развитие и иновация” бе отличен успешният световен рекорд на Фабрика за майонеза „Краси”, който имаше и своето благотворително продължение.
Цялото количество майонеза, което участва в рекордното постижение бе дарено на
Дом за стари хора-Русе, на сдружение „Надежда за достоен живот“ от Пловдив, Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие” и на столичния „Социален патронаж”. Рекордът вече е вписан в „Книгата за рекордите на Гинес” и бе поставен в края на миналата 2019-та година, по случай 25-годишния юбилей на „Краси”.
На уникално събитие и пред многобройна публика, бе напълнена кофичка с майонеза, 1000 пъти по-голяма от оригиналната. Гигантската кофичка събра 221.4 килограма майонеза. Рекордът, носи не само името на майонеза „Краси“, но е и постижение за България, казаха от Гинес.
Повече от 10 години Фабрика за майонеза „Краси“ подпомага превенцията на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания като своя мисия, която убедено следва. Компанията подкрепя фестивала „Светът е за всички”, както и Българската федерация по борба, Сдружението на хора с увреждания „Надежда за достоен живот” и Домашния социален патронаж.